صفحه 1

پکیج آموزش بازیگری آموزش بازیگری pdf آموزش بازیگری رایگان آموزش بازیگری حرفه ای آموزش بازیگری در خانه ویدیو آموزش بازیگری کانال آموزش بازیگری ستجوهای مربوط به آموزش بازیگری در خانه آموزش بازیگری در خانه برای کودکان متن برای تمرین بازیگری فیلم تمرین بازیگری اموزش بازیگری آموزش بازیگری رایگان آموزش بازیگری حرفه ای تمرین بازیگری در خانه برای نوجوانان حس گیری در بازیگری آموزش بازیگری تئاتر

استاندارد

بیوگرافی امین حیایی

بیوگرافی امین حیایی:

بیوگرافی امین حیایی

نام اصلی : امین حیایی
زمینه فعالیت : بازیگر، خواننده
تولد : ۱۹ خرداد ۱۳۴۹
محل زندگی : تهران
ملیت : ایرانی
سال‌های فعالیت : ۱۳۷۰ تا کنون
همسر(ها) :مونا بانکی پور (همسر سابق) – نیلوفر خوش‌خلق (همسر فعلی)
فرزندان : دارا حیایی
مدرک تحصیلی : فوق لیسانس


امین حیایی (زادۀ ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر و خواننده سینما و تلویزیون ایرانی است.در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.
در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.وی در سال ۱۳۸۶ برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شب شد. همسر وی نیلوفر خوش خلق از بازیگران سینمای ایران است وهمچنین تنها فرزند وی «دارا حیایی» است. دارا حیایی متولد سال ۱۳۷۵ است.


بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی فرزند بزرگ خانواده است، برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت می‌کند .همسرش نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون است و آنها دارای یک پسر به نام دارا حیایی می‌باشند، که فارغ التحصیل کامپیوتر است.
حیایی از میان بازیگران زن سینما‌ی ایران با هدیه تهرانی و مهناز افشار راحت است،محمد‌رضا گلزار نیز یکی از دوستان صمیمی او در عرصه ی سینما است.اولین تجربه سینمایی او دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی است که ثریا قاسمی او را کشف و به این کارگردان معرفی نمود. امین حیایی زندگی هنری خود را مدیون اوست.
بازی کم نقص و تحسین برانگیز امین حیایی در فیلم « زن زیادی » در جشنواره بیست و سوم فیلم فجر همچنان نشان از سیر صعودی او در زمینه بازیگری دارد.حیایی همچنان خوش درخشید: شام عروسی، مهمان، اخراجی‌ها و بخصوص بازی منحصر بفردش در اپیزود دوم « ستاره‌ها » با عنوان « ستاره است » بی‌شک او را به عنوان ستاره برتر دهه هشتاد سینمای ایران معرفی می‌کند.
فروش میلیاردی اخراجی‌ها امین حیایی را به یکی از پول‌ساز‌ترین بازیگران مرد سینمای ایران تبدیل کرد، می‌گوید اگر سی‌دی غیر مجاز اخراجی‌ها وارد بازار نمی‌شد این فیلم به راحتی در تهران سه میلیارد تومان می‌فروخت.
محمد رضا شریفی نیا از حضور امین حیایی در بیشترفیلم‌های سینمایی استفاده می‌کند و جدیدترین همکاری مشترک آنها در فیلم دایره‌ی زنگی به کارگردانی پریسا بخت آور است.
خیلی ها می گفتند امین حیایی به درد بازیگری نمی خورد اما در حال حاضر، حیایی یکی از گران‌ترین بازیگران است، که به خاطر پرکاری‌اش عملا به پر در‌آمد‌ترین بازیگر سینمای ایران تبدیل شده است.

بیوگرافی امین حیایی:

بخشی از فیلم شناسی امین حیایی:

1397ساخت ایران 2 برزو نیک نژاد
1393ایران برزیلته فرید شرعی
1393دیگریاحمد کاوری
1393ساعت صفرمحمد آهنگرانی
1393آمین منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی
1393خوب بد زشت منوچهر هادی
1392–1393آسمان من محمدرضا آهنج
1390ساخت ایران محمدحسین لطیفی
1390قلب یخی (فصل دوم)محمدحسین لطیفی
1389قلب یخی (فصل اول)محمدحسین لطیفی
1385–1391کلاه پهلوی سید ضیاءالدین دری
1388شمس العماره سامان مقدم
1387کلاه قرمزی ایرج طهماسب
1379همسایه ها محمدحسین لطیفی
1377روزگار جوانی شاپور قریب، اصغر توسلی
1374دو پنجره پاشا شاهنده
1373همسران مسعود رسام و بیژن بیرنگ
1372آپارتمان اصغر هاشمی
1372خانه سبزمسعود رسام