صفحه 1

پکیج آموزش بازیگری آموزش بازیگری pdf آموزش بازیگری رایگان آموزش بازیگری حرفه ای آموزش بازیگری در خانه ویدیو آموزش بازیگری کانال آموزش بازیگری ستجوهای مربوط به آموزش بازیگری در خانه آموزش بازیگری در خانه برای کودکان متن برای تمرین بازیگری فیلم تمرین بازیگری اموزش بازیگری آموزش بازیگری رایگان آموزش بازیگری حرفه ای تمرین بازیگری در خانه برای نوجوانان حس گیری در بازیگری آموزش بازیگری تئاتر

استاندارد

بیوگرافی ترانه علیدوستی

بیوگرافی ترانه علیدوستی:

نام:ترانه علیدوستی
زمینه فعالیت: بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و مترجم
تولد: ۲۲ دی ۱۳۶۲
محل تولد: تهران
همسر: علی منصور
فرزند: حنا
مدرک تحصیلی: دیپلم در رشته کامپیوتر


ترانه علیدوستی متولد 1362 و دارای مدرک بازیگری دیپلم عکاسی، دوره بازیگری را در کلاسهای آزاد بازیگری زیر نظر حسین محجوب، امین تارخ، آتیلا پسیانی و مهدی فتحی گذرانده است.

پدر ترانه علیدوستی، حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال ایران است. مادر ترانه علیدوستی سنگ تراش و مجسمه ساز است.

اولین حضور ترانه علیدوستی در سینما سال 80 و با بازی در فیلم سینمایی ” من ترانه 15 سال دارم ” بود. حبیب رضایی برای انتخاب این نقش از بیش از 600 نفر تست گرفت و از بین همه آنها، ترانه پذیرفته شد.

به خاطر بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. وقتی پدرش فیلم ” من ترانه 15 سال دارم ” را دید، گریه کرد.


بیوگرافی ترانه علیدوستی

نمایش خانگی:
ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی اولین سریال خود را تجربه کرد این سریال در 22 مهر 1394 به شبکه نمایش خانگی آمد وی در این سریال نقش شهرزاد را ایفا می کند.

بازی ترانه علیدوستی در تلویزیون:
ترانه علیدوستی که تا کنون در هیچ نوع سریال تلویزیونی حضور نداشته است.

وی درباره حضور نیافتن خود در سریال‌های صدا و سیما اینگونه سخن گفت: من در تلویزیون بازی نمی‌کنم، ۱۲ سال هم هست که بازی نمی‌کنم. چون معتقدم یک خیانت فرهنگی است. قبلاً هم گفته‌ام. انتخاب کرده‌ام.

حتی سریال‌های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌موردی در پخش می‌شوند.من کسانی را که در تلویزیون کار می‌کنند قضاوت نمی‌کنم ولی مردم حق دارند قضاوت کنند. ما در این جایگاه قرار داریم که قضاوت شویم.


فیلم شناسی ترانه علیدوستی:
سینمایی:
فروشنده 1394
استراحت مطلق (1393)
آسمان زرد کم عمق (1391)
زندگی مشترک آقای محمودی و بانو (1391)
انتهای خیابان هشتم (1390)
پذیرایی ساده (1390)
هر چی خدا بخواد (1389)
راز دشت تاران (1388)
تردید (1387)
درباره الی (1387)
زندگی با چشمان بسته (1387)
کنعان (1386)
چهارشنبه سوری (1384)
شهر زیبا (1382)
من ترانه پانزده سال دارم (1380)

تئاتر ترانه علیدوستی:
فنز (طرفداران)- کارگردان محمد رحمانیان
مانفیست چو – کارگردان محمد رحمانیان
روز حسین – کارگردان محمد رحمانیان (انجام نشد)