صفحه 1

پکیج آموزش بازیگری آموزش بازیگری pdf آموزش بازیگری رایگان آموزش بازیگری حرفه ای آموزش بازیگری در خانه ویدیو آموزش بازیگری کانال آموزش بازیگری ستجوهای مربوط به آموزش بازیگری در خانه آموزش بازیگری در خانه برای کودکان متن برای تمرین بازیگری فیلم تمرین بازیگری اموزش بازیگری آموزش بازیگری رایگان آموزش بازیگری حرفه ای تمرین بازیگری در خانه برای نوجوانان حس گیری در بازیگری آموزش بازیگری تئاتر

استاندارد

بیوگرافی مونا اسکندری

این شب ها سریال جدید شبکه سه سیما در حال پخش می باشد و در این سریال هم به روال تولیدات اخیر چند چهره جوان و جدید معرفی شده اند . مونا اسکندری بازیگر نقش دختری  مینا در این سریال می باشد در این اثر حضور دارد.

بازیگر نقش مینا متولد 20 مهرماه سال 1377 می باشد و 21 سال سن دارد . دانشجوی کارشناسی رشته گرافیک دانشگاه هنر تهران می باشد . وی بازیگر را از 4 سالگی در تیزرهای تبلیغاتی شروع کرد و در سال 85 در یک تله فیلم بازیگری در سینما را تجربه کرد.

حضور مونا اسکندری در سریال آچمز اولین تجربه او به صورت حرفه ای در تلویزیون می باشد و در کنار بازیگرانی چون هومن برق نورد , سارا خویینی ها , امیرحسین رستمی و … به ایفای نقش می پردازد.

وی از طرفدران پر و پا قرص محمدرضا گلزار می باشد و همچنین گفته که دوست دارد با او و شهاب حسینی همبازی گردد.

مونا کار عکاسی هم می کند و در کنارش گاهی اوقات سنتور هم می زند.

 

آدرس صفحه اینستاگرام اصلی مونا اسکندری instagram/monaeskanadari

 

 

 

آدرس صفحه اینستاگرام اصلی مونا اسکندری instagram/monaeskanadari