صفحه 1

پکیج آموزش بازیگری آموزش بازیگری pdf آموزش بازیگری رایگان آموزش بازیگری حرفه ای آموزش بازیگری در خانه ویدیو آموزش بازیگری کانال آموزش بازیگری ستجوهای مربوط به آموزش بازیگری در خانه آموزش بازیگری در خانه برای کودکان متن برای تمرین بازیگری فیلم تمرین بازیگری اموزش بازیگری آموزش بازیگری رایگان آموزش بازیگری حرفه ای تمرین بازیگری در خانه برای نوجوانان حس گیری در بازیگری آموزش بازیگری تئاتر

استاندارد

بیوگرافی پانته آ پناهی ها

بیوگرافی پانته آ پناهی ها:

بیوگرافی پانته آ پناهی ها

نام:پانته آ
نام خانوادگی:پناهی ها
زمینه فعالیت:تئاتر، سینما
تولد:1356 تهران
ملیت:ایرانی
پیشه:بازیگر تئاتر و سینما، منشی صحنه
سال‌های فعالیت: ۱۳۸۰-اکنون
مدرک تحصیلی: لیسانس کارگردانی سینما از مؤسسه آموزش عالی سوره


پانته آ پناهی ها متولد ۹ آذر ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر است.
فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره می باشد، بطور اتفاقی بدلیل صدای جذابش وارد تئاتر و سپس منشی گری صحنه شد.

نحوه ی بازیگر شدن پانته آ پناهی ها:
یک روز در دانشگاه تهران فردی را صدا می زدم و آقای حسین کیانی (نمایشنامه نویس و کارگردان) صدای من را شنید و آنقدر خجالتی بود که از یک نفر خواست تا از من بپرسد کار تئاتر می کنم یا نه ؟
من هم گفتم نه، من تئاتر بلد نیستم ! از من پرسیدند دوست داری تئاتر بازی کنی ؟ من هم گفتم بدم نمی آید تجربه کنم، اما هنوز آشنایی با تئاتر نداشتم.


بیوگرافی پانته آ پناهی ها

آقای کیانی من را سر تمرین های تئاتر بردند و تازه در پروسه تمرین فهمیدم چه اتفاقی در تئاتر می افتد آن مقطع مشکلاتی در زندگی داشتم و از حضور روی صحنه تئاتر به آرامش می رسیدم.

از بازیگری تا منشی صحنه:
آن زمان کم سن و سال بودم و تئاتر «سیاها» را بازی می کردم و با خودم می گفتم؛ چه چیز بیشتری از بازیگری می خواهم؟
در تئاتر مهم بازی کرده ام، با این تئاتر به خارج رفته ام، خودم و گروه مان معروف و مشهور شدیم، پس همین برای من در عرصه تئاتر کافی است و باید دنبال کار دیگری بگردم که من را خوشحال کند به همین دلیل منشی صحنه شدم.


فیلم شناسی پانته آ پناهی ها:
سینمایی:
* آااادت نمی‌کنیم (۱۳۹۴)
* آبجی (۱۳۹۴)
* اروند (۱۳۹۴)
* در سکوت (۱۳۹۴)
* لاک قرمز (۱۳۹۴)
* نفس (۱۳۹۴)
* بوفالو (۱۳۹۳)
* من دیگو مارادونا هستم (۱۳۹۳)
* جینگو (۱۳۹۲)
* خانوم (۱۳۹۲)
* مواجهه (۱۳۸۳)
* آن مرد را نکشید (۱۳۸۲)

سریال تلویزیونی:
شهرزاد (۱۳۹۴)
بانوی عمارت(۱۳۹۶)

استاندارد

بیوگرافی پانته آ پناهی ها 

پانته آ پناهی ها بازیگر زن ایرانی در روز 9 آذر ماه 1356 در تهران بدنیا آمده است، او هم اکنون 41 سال سن دارد. تحصیلات : او از موسسه آموزشی عالی سوره، در رشته کارگردانی سینما در مقطع لیسانس فارغ التحصیل شده است. به صورت اتفافقی وارد تئاتر و منشی گری صحنه شد چون صدای جذابی داشت.

ادامه مطلب ←